Uilentrui

uiltje

Uiltjes

Een truitje customizen is niet moeilijk en je hebt er heel lang plezier aan. Omdat dierentruien nog steeds een trend zijn, maakte ik een exemplaar met uiltjes. In deze PDF vind je een eenvoudig patroon om uiltjes te haken.

Wil je dat ik een uilentrui voor je maak? Laat me via een mailtje naar haken [at] veerlegoossens [punt] be weten in welke kleuren je de uiltjes wilt hebben. We komen de prijs overeen naargelang het aantal uiltjes. Wil je dat ik ze op een truitje naai, zet dan ook in je mail welk truitje je wilt. Ik heb een H&M-truitje gebruikt, maar alle effen truitjes komen in aanmerking.

2 thoughts on “Uilentrui

Geef een reactie

